سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایشگاه تلکام 95 | هفدهمین نمایشگاه مخابرات 2016

نمایشگاه تلکام 95 | هفدهمین نمایشگاه مخابرات 2016

 

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تلکام 2016) 4 تا 7 مهرماه 1395 با حضور بیش از 300 شرکت داخلی و خارجی از 22 کشور جهان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ارائه آخرین دستاوردهای صنعت ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات، حضور واحدهای تحقیقاتی و پژوهشی این حوزه و نیز تعامل بزرگ‌ترین و فعال‌ترین شرکت‌های دولتی و خصوصی در عرصه مخابراتی، از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
نمایشگاه ایران تلکام، امسال در فضایی به وسعت تقریبی 32 هزار مترمربع در بیش از 11 سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، برپا خواهد شد.
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این نمایشگاه را افتتاح می‌کند
رونمایی از سرویس پیام صوتی در نمایشگاه تلکام
محمد رضا بیدخام سخنگوی شرکت مخابرات از رونمایی سرویس پیام صوتی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام خبر داد و گفت: متقاضیان با داشتن سرویس پیام صوتی می توانند به برقراری تماس و ارسال صدا به صورت همزمان برای انبوهی از مخاطبین اقدام کنند.
وی با اشاره به مزایای استفاده از این سرویس گفت: ارسال پیام های تلفنی با کامپیوتر به هزاران گیرنده در یک لحظه، برقراری تماس با لیستی از شماره ها و اعلام پیغامهای خاص از قبیل بدهی قبوض، وام ها و مناسبتهای ویژه از جمله مزیت های این سرویس است.
وی ارائه گزارش های متنوع درباره هر تماس، امکان گرفتن تائیدیه از مخاطب در صورت شنیدن پیام و امکان تعیین زمانبندی برای تماس در روزها و ساعات خاص را از دیگر مزیت های این سرویس اعلام کرد و گفت: سرویس پیام صوتی از محصولات جدید شرکت مخابرات استان تهران است که در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.
100% تخفیف بستر فیبرنوری برای سرویس‌های دیتای تجاری
طرح تخفیف بستر فیبر نوری برای سرویس های دیتای تجاری توسط شرکت مخابرات استان تهران در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام ارائه می شود.
محمدرضا بیدخام، سخنگو و مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، گفت: طرح تخفیف بستر فیبر نوری به همراه یکی از سرویس های دیتای تجاری به متقاضیان واگذار می شود.
وی اعلام کرد: با توجه به درآمد حاصل از سرویس های تجاری خریداری شده جهت هزینه های اجرای فیبر نوری مشترکینی که قرارداد خود را حداقل 3 ساله تنظیم کنند تا سقف 100 درصد از تخفیف بهره مند می شوند.
بیدخام با بیان این مطلب که پس از دریافت ضمانت نامه از مشترک هزینه بستر فیبر نوری بصورت اقساط به همراه هزینه های ماهیانه سرویس تجاری دریافت می شود گفت: متقاضیان دریافت این طرح می توانند از تاریخ 4 لغایت 7 مهر ماه به سالن 6 نمایشگاه بین المللی تلکام مراجعه کنند.
 
  رونمایی از دستاوردهای همراه اول در تلکام
همراه اول با دو سالن اختصاصی و حضور در فضای باز، در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی شرکت می کند.
براساس این گزارش اپراتور اول تلفن همراه کشور با اختصاص فضایی بیش از سه هزار مترمربع به غرفه های خود، بزرگ ترین حضور نمایشگاهی را در «ایران تلکام 2016» خواهد داشت.
براساس این گزارش، همراه اول در «ایران تلکام2016» با شعار «وقت معتبر شدنه» در سالن های اختصاصی 7، A25 و فضای باز با رویکرد ارایه خدمات نسل های 3 و 4 تلفن همراه، آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات نوین خود را عرضه می کند.
اختصاص فضایی برای تجربه خدمات، سرویس ها و به خصوص نرم افزارهای کاربردی نسل 3 و 4 تلفن همراه، معرفی بسته های جدید نوترینو و پاسخگویی به سوالات مشترکان، ارایه نقشه پوشش شبکه نوترینو در سراسر کشور، آموزش و نحوه فعال سازی اینترنت همراه، معرفی و ثبت نام ترابردپذیری (MNP)، معرفی باشگاه فیروزه ای و سرویس حساب کاربری و اپلیکیشن «همراه من»، معرفی سامانه شارژ# 1*، نمایش سرعت G5 از طریق روبات و گوشی، معرفی سامانه 9090 برای هواداران تیم های ملی فوتبال، سامانه 3060 برای هواداران تیم های ملی والیبال و سامانه 3090 برای هواداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از دیگر خدمات همراه اول در نمایشگاه امسال است.
شرکت ارتباطات سیار ایران در بخش خدمات ارزش افزوده، با تمرکز بر خدمات نوین، محتوای غنی و اپلیکیشن های کاربردی، با خدمات و پلات فورم های هوشمند بیش از 50 محصول باند پهن، بیش از 3 هزار سرویس پیامکی، حدود 20 خدمت سازمانی، 100 سرویس IVR و همچنین سرویس های متنوع بر بستر USSD، سرویس های هواداری در حوزه های ورزش، فرهنگ، هنر و خدمات متنوع دیگر را که با همکاری بیش از 200  شرکت متخصص و برتر داخلی و خارجی این حوزه آماده ارایه است، رونمایی و معرفی خواهد کرد.
اپراتور اول با ارایه خدمات خاص به سازمان ها و شرکت ها با خدماتی نظیر«سیم کارت سازمانی»، «بسته های سازمانی»، «راهکارهای ماشین به ماشین» و «اینترنت چیزها» و غیره در نمایشگاه امسال حضور دارد.
برپایی فروشگاه جهت دسترسی آسان و سریع مشترکان همراه اول به انواع محصولات و خدمات ازجمله ارایه و معرفی طرح تقسیط سیمکارت دائمی، فروش گوشی های شیائومی، طرح تقسیط مودم های نسل 3 و 4 به مشترکان دائمی، معرفی و فروش سیم کارت درسا، معرفی فروشگاه الکترونیکی همراه اول، معرفی سایت حراج و فروش تلفنی از دیگر برنامه های اپراتور اول در نمایشگاه ایران تلکام است.
معرفی دستاوردهای ارتباطات دیجیتال، صفحات این اپراتور در شبکه های اجتماعی، سرویس های نوآورانه، اقدامات صورت گرفته در حوزه مسوولیت اجتماعی (CSR)، رعایت الزامات ایمنی در برابر تشعشع، جذب و استخدام، تعالی سازمان، بازی، سرگرمی و مسابقه از دیگر برنامه های همراه اول در نمایشگاه عنوان شده است.
 
 برگزاری مرحله نهایی رویداد هم آفرینی
بر اساس این گزارش، همراه اول در راستای ترویج فرهنگ نوآوری و با هدف حمایت و هدایت کارآفرینان و دانش آموختگان دانشگاهی، به منظور تجاری سازی ایده ها و پژوهش های دانشگاهی جهت برآوردن نیازهای صنعت مخابرات و صنایع مرتبط، با همکاری مراکز رشد دانشگاه های شهید بهشتی، صنعتی شریف، شیراز و دانشگاه هنرهای اسلامی تبریز، به جذب و ثبت ایده از ایده پردازان می پردازد.
 علاوه براین با توجه به برگزاری مرحله نهایی رویداد هم آفرینی همراه اول، جوایز تیم های برگزیده نیز در نمایشگاه به برندگان اهدا می شود.
همراه اول همچون سال های گذشته، امسال نیز برای رفاه حال خبرنگاران، در سالن اختصاصی اصلی خود (سالن7)، «اتاق خبر» در نظر گرفته است. همچنین مدیران این اپراتور در روزهای برگزاری نمایشگاه با مصاحبه های اختصاصی و حضور در نشست های خبری، پاسخگوی رسانه ها خواهند بود.
واگذاری سرویس دیتافون در نمایشگاه تلکام 2016
شرکت مخابرات استان تهران در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام 2016 سرویس دیتافون را به متقاضیان واگذار می کند.
محمدرضا بیدخام مدیر کل روابط عمومی و سخنگوی شرکت گفت: متقاضیان با خرید این سرویس می توانند همزمان از امکانات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت (ADSL) استفاده کنند.
وی در خصوص تعرفه استفاده از سرویس دیتافون افزود: تعرفه تلفن ثابت و هزینه سرویس اینترنت پرسرعت مطابق با مصوبات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات است.
بیدخام خاطر نشان کرد: متقاضیان خرید این سرویس می توانند از 4 تا 7 مهر ماه به غرفه شرکت مخابرات استان تهران در سالن 6 نمایشگاه تلکام 2016 مراجعه نمایند.
حضور متفاوت آسیاتک در تلکام 2016
مدیر روابط عمومی آسیاتک گفت: این شرکت با هدف پاسخ دهی مناسب و کامل به نیازهای مردم از جامعه فناوری اطلاعات، با چهره ای متفاوت و قدرتمند در نمایشگاه تلکام 2016 شرکت می کند.
کامران طالبی از ارائه اینترنت پر سرعت ADSL2+ با بالاترین سرعت ممکن، ارائه اینترنت پر سرعت Public Wi-Fi ویژه اماکن عمومی، ارائه اینترنت پر سرعت Fixed Wi-Fi ویژه مناطق فاقد امکانات زیر ساخت ارتباطی مناسب و ارائه خدمات پهنای باند اختصاصی با بالاترین پوشش در کشور به عنوان برخی از اهداف و ویژگی های شرکت آسیاتک جهت حضور در نمایشگاه تلکام  2016 نام برد.
وی با اشاره به امکان استفاده از پهنای باند داخلی آسیاتک با شرایط ویژه منطبق بر طرح شبکه ملی اطلاعات (IXP)، ارائه خدمات دیتا سنتر (IDC) با در اختیار داشتن بزرگ ترین دیتا سنتر محتوایی در کشور، امکان ایجاد شبکه های خصوصی مجازی (VPN) برای اتصال دفاتر و شعب مختلف سازمان ها، امکان ایجاد و ارائه سرویس های ارزش افزوده (VAS)  مانند خدمات تلفن ثابت اینترنتی (NGN)، خدمات ویدیویی و تصویری آنلاین (VOD)، خدمات WEB Hosting و Domain و همچنین آموزش الکترونیکی (e-learning) افزود: مواردی که به آن اشاره شد، تنها بخشی از خدمات ویژه و قابل ارائه شرکت آسیاتک است.
مدیر روابط عمومی آسیاتک ادامه داد: شرکت آسیاتک که بر اساس نظرسنجی از مشتریان در بهار 1395 توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در 14 استان کشور به عنوان نخست دست یافته، در تلاش است با ارائه با کیفیت ترین خدمات در حوزه فناوری اطلاعات، رضایتمندی حداکثری یک میلیون مشتری خود را ارتقاء بخشیده و جایگاه خود را به عنوان با کیفیت ترین اپراتور ارائه دهنده اینترنت پرسرعت تثبیت نماید.